0
0,00  0 položek

Žádné produkty v košíku.

Jak Při Podání Reklamace Postupovat

V případě, že chcete vše vyřešit co nejrychleji a efektivněji, kontaktujte nás osobně, nebo telefonicky.
Pokud zboží chcete vrátit a odstoupit od kupní smlouvy, nebo podat písemnou reklamaci, udělejte to prosím následujícím způsobem:
1) Stáhněte si formulář - stáhnete kliknutím ZDE
2) Formulář a DAŇOVÝ DOKLAD přiložte ke zboží, které chcete vracet, nebo reklamovat.
3) Zabalte prosím vše stejně pečlivě, jako vám to bylo doručeno, aby se zboží zpětnou přepravou nepoškodilo, to by nás opravdu mrzelo. Zašlete tuto zásilku na naší adresu, která je uvedena v přiloženém formuláři.

Pokud se bude jednat o vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, poštovné si hradí sám kupující. Pokud se bude jednat o naše pochybení, nebo oprávněnou reklamaci, toto poštovné vám uhradíme a následující zásilku vám pošleme na naše náklady. V případě vratky peněz, zašleme hodnotu uvedenou na daňovém dokladu na vámi zvolený bankovní účet.

Na závěr bychom vás chtěli požádat, abyste nás kontaktovali ohledně jakéhokoli našeho pochybení. Je pro nás velice důležité, abychom dostávali co největší zpětnou vazbu, na kterou jsme zvyklí v přímém prodeji a mohli upravovat naše služby k větší spokojenosti nás všech. Protože spokojený zákazník je naší prioritou.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram